Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ 2


Άκουσε με την αλήθεια της ψυχής σου, άκουσε με τα συναισθήματα της καρδιάς σου, άκουσε με την ησυχία του νου σου, άκουσέ με παντού.

Η αλήθεια μου βρίσκεται στον ψίθυρο του ανέμου, στο κελάρυσμα του ρυακιού, στο βρόντο του κεραυνού, στο μουρμούρισμα της βροχής.
Είναι η υφή της γης, το άρωμα του κρίνου, η θέρμη του ήλιου, η έλξη της σελήνης.

Η αλήθεια μου σε κάνει να νιώθεις το ίδιο δέος όσο και ο νυχτερινός ουρανός, την ίδια απαλή αλλά ακαταμάχητη εμπιστοσύνη όσο και το γουργούρισμα ενός μωρού.
Είναι δυνατή σαν τον παλμό μιας καρδιάς που βροντοχτυπάει και αθόρυβη όσο ο ήχος μιας ανάσας παρμένης από την ένωση σου με μένα.

Δε θα σ'αφήσω...δε μπορώ να σ'αφήσω...γιατί είσαι το δημιούργημά μου, η θυγατέρα μου κι ο γιός μου, ο σκοπός μου και ο εαυτός μου.
Κάλεσέ με λοιπόν όπου και όποτε νιώσεις να χωρίζεσαι από τη γαλήνη που εγώ είμαι.
θα είμαι εκεί...
Με αλήθεια...
Με φως...
Και αγάπη....

(Από το βιβλίο του
Neale Donald Walsch "Συζήτηση με το θεό")


Μάρη Κουγιτάκη - CosmicLight



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δε θα σε αφησω ... δε μπορω να σε αφησω ... εισαι ο σκοπος μου και ο εαυτος μου.
Καλεσε με οταν χωριζεσαι απο εμενα...
Καλεσε με οταν χωριζεσαι απο εσενα...

Συνοδοιπόροι

ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ

  • * Όλα μπορούν να θεραπευτούν - Martin Brofman
  • * Άλλαξε το DNA σου, άλλαξε την ζωή σου - Dr. Robert Gerard
  • * Η μεγάλη Κβαντική Αλλαγή - Dr.Ervin Laszlo
  • * Η Ρομφαία - Steve Rother
  • * Συζήτηση με το θεό (τριλογία) - Neale Donald Walsch
  • * Η κοιλάδα των Ρόδων - Paul Amadeus Dienach
  • * Γεννημένοι να αγαπάμε - Leo Buscaglia