Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Γνωρίζω...


Γνωρίζω... ποια είμαι, που πάω και τι θέλω από την ζωή μου.
Είμαι εδώ, για να ζήσω μια όμορφη, γεμάτη και δημιουργική ζωή. Η ωριμότητα και η ισορροπία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μου. 

Γνωρίζω... τις δυνατότητες μου, τις οποίες αφήνω ελεύθερες να δημιουργούν όμορφα την ζωή μου. Δεν βάζω εμπόδια στον εαυτό μου γιατί τον εμπιστεύομαι απόλυτα. Είναι ο μόνος που ξέρει τι είναι πραγματικά καλό για εμένα. 
Η εμπιστοσύνη μου σε εμένα είναι ενισχυμένη, γιατί μπορώ να με δω καθαρά, χωρίς πέπλα και ομίχλη στα μάτια μου.

Γνωρίζω... οτι είμαι πάντα σε θέση να προστατεύω και να διασφαλίζω τον εαυτό μου. Μαθαίνω να αντιμετωπίζω τα πάντα με νηφαλιότητα και ωριμότητα και ξέρω ότι τίποτα δεν μπορεί να βλάψει την ύπαρξη μου. Προσφέρω φως, αγάπη και δικαιοσύνη, και αυτό μου επιστρέφεται.

Γνωρίζω... οτι μπορώ να είμαι υπερήφανη για όσα έχω καταφέρει. Με αγαπώ πολύ, γιατί είμαι ένα φωτεινό και ιδιαίτερο πλάσμα. Είμαι μια θεϊκή ψυχή, σε ένα γήινο σώμα. Είμαι εδώ, για να δώσω και να πάρω άπλετη αγάπη. 

Γνωρίζω... οτι η ισορροπία που αισθάνομαι, με τον καιρό ενισχύεται και γίνομαι ακόμη πιο δυνατή.  Έχω υγιή σχέση με τον εαυτό μου, και με αποδέχομαι όπως πραγματικά είμαι, χωρίς κατάκριση. Προσφέρω στον εαυτό μου ένα ασφαλές περιβάλλον να υπάρχει και να δημιουργεί. Είμαι ο καλύτερος μου φίλος, ο σύντροφος, ο συνοδοιπόρος. 

Γνωρίζω... οτι δικαιούμαι να ζητώ οτιδήποτε επιθυμώ, γιατί είμαι ένα πλάσμα που αξίζει τα πάντα. Έχω τον πρώτο λόγο στην ζωή μου, οι ανάγκες μου είναι πολύ σημαντικές, και τις εκπληρώνω άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο. Απολαμβάνω τα πάντα στην ζωή δίχως τύψεις.  Τα χέρια μου είναι πάντα ανοιχτά και γεμάτα, γιατί η αφθονία μου ρέει ελεύθερα και χωρίς εμπόδια. 
Κάθε μέρα δημιουργώ θαύματα.

Γνωρίζω... οτι είμαι ένα πλάσμα εξαιρετικής σημασίας.
Κάθε μου πράξη και κάθε μου λόγος, έχει βαρύτητα και σημασία.
Μαθαίνω συνεχώς, γιατί η γνώση είναι δύναμη. 
Κοιτάζω πάντα ψηλά, και βάζω υψηλούς στόχους. 

Γνωρίζω... ότι μπορώ να φτάσω εκεί που «δεν μπορώ». Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από αυτό, γιατί μόνο αυτό μου αξίζει.

Είμαι αυτό που είμαι. Είμαι η Βασίλισσα μου.
Με αγαπώ, με τιμώ, και με σέβομαι, όπως μου αξίζει.

Μάρη Κουγιτάκη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αλλάζω

Η περίοδος που διανύουμε φαίνεται πολύ άσχημη. Όμως οι περισσότεροι ξέρουμε, γνωρίζουμε, νιώθουμε, ότι δεν πάει άλλο. Ο κόσμος έχει επέλ...